Saturday, August 11, 2012

~MuHaSaBaH DiRi~

◆-----> harus ada rasa bersyukur di setiap kali ujian menjelma.. itu jelasnya membuktikan Allah mengasihimu setiap masa , diuji tahap keimanan sedangkan ramai terbiar dilalaikan , hanya yang terpilih sahaja antara berjuta mendapat rahmatnya ~ ツ

◆-----> Allah rindu mendengarkan , rintihanmu berpanjangan , bersyukurlah dan tabahlah menghadapi , segala ujian diberi ~

♥ semoga dipermudahkan segala urusanmu sis Biscute Art ~ *LA TAHZAN , INNALLAHA MA'ANA* `chaiyok ! ` ^^ ♥

Alhamdulillah...trima kasih kpd adik nur jannah krn memberi semangat....tak taw mcm mna nk kuatkan hati lg.... Alhamdulillah juga sbb smuanya dtg pada bulan mulia, bulan ramadhan...Allah nk tgk samada kita kuat atau tak, mampu atau tak utk ingt pd dia tambah2 dlm bln mulia ini...

Ya Allah..beratnya hati ni....puasa lagi tinggal beberapa hari saja lagi...hati bertambah sedih dengan berakhirnya ramadhan dgn berakhir smuanya...smoga masih ada lagi sinar ramadhan utk aku dan keluarga pada thun hdapan...amin...

Ya Allah...selamatkanlah smuanya....peliharalah hati aku, kuatkan lah iman aku untuk hadapi smua ini...aku mohon padaMu Ya Allah....ya Allah ku mohon apa yg telah Kau takdirkan , pelihara daku dari kemurkaan-Mu~~

Kau jadikanlah aku seorang hamba yg redha pd ketetapanMu Ya Allah...Semoga Engkau tetapkan yg terbaik utk diri aku dan keluargaku...amin2...


~ Suluhkan cahaya di hati terang , ALLAH ,

tunjukkan jalan seandainya hilang , ALLAH ,

tegakkan perjalanan y bakal ditempuh ,

tegakkan semangat bila runtuh ,

setibanya di sisiMu ku berserah ,

terimalah hambaMu  ini Ya Allah ~





1 comment: