Wednesday, August 15, 2012

::. Allah, InDaHnYa nIkMaT SiHaT ItU, AdA hIkMaH DiSeBaLiKnYa, AlHaMdUlilLaH.::

LoCaTiOn : hOsPiTaL Bm
Mo0d : sEdEh nK BaLiK RaYa

Ya Allah.. Ujian darimu, ku tempuhi jua... beberapa hari ini, dlm beberapa minggu nie, betapa sibuknya kami sbg guru pelatih Pend. Seni...kami dikehendaki melakukan 5 pr0jek untuk di pamerkan dalam pameran Seni nant..dalam keresahan jiwa,kesedihan yang melanda, agak terkilan juga krn tak dpt sokongan padu untuk memberikan semangat untuk membuat kerja yang bertimbun-timbun...tp alhamdulillah, rakan2 membantu dan menguatkan hati ini..trima kasih yg tak terhingga kpd en. Aznan yg tak pernah kenal erti lelah, sanggup menemani kami di pusat seni sampai pkol 4/5 pagi...

dalam kekeangan masa yang tidak mengizinkan, dalam kemeriahan orang nk sambut hari raya, dalam kekurangan waktu untuk tidur..ya laa,..balik kelas p kelas mlm p kelas balik 2/3 pagi..pastu bangkit shur lagi, p kelas lagi..betapa tensyennya kalau hari2 mcm nie..tp pengalaman kami berminggu2 mcm nie...dugaannn...

Dalam kesibukan yg melanda...kesihatan harus dijaga...Ya Allah, andai aku melakukan kekhilafan, ampuni aku Ya Allah..Jadikanlah aku hambaMu yg redha pada ketetapanMu, dan tetapkan lah aku pada ketetapanMu yg Kau rasakan yg terbaik utk diriku...Amin...

Alhamdulillah,smua keluargaku selamat...alhamdulillah org yg paling ak sayang dlm family, Allah dah permudahkan segala urusannya...


 
~~~pengalaman masuk air~~~

Kata-kata cinta terucap indah
Mengalir berzikir di kidung doaku
Sakit yang ku rasa biar jadi penawar dosaku

Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya Illahi muhasabah cintaku

Tuhan kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku dengan-Mu

No comments:

Post a Comment