Saturday, February 4, 2012

Cinta hatiku, aku yang pilih, tapi DIA yang menentukan. :)

aku tidak pernah memilihmu untukku, tetapi Allah yg memilihmu utkku....

aku tdk pernah mengharap mcintaimu, tp Allah telah menundukkan hatiku utk mecintaimu...

aku tdk pernah bermimpi utk mdampingimu, tp Allah yg mnunjukkan jalan hidupku utk mdmpingimu...

aku juga tdk pernah berharap mnanggung rasa ini atas cintaku pada mu..tp Allah yg telah memberi rasa ini dan harus ku tggung atas mu...

itulah aku adanya...
tdk pernah kurasa utk mengatur hatiku sendri...

krn Sang Pemilikku yg telah mngatur dan menemukan bgaimanaku dan ap yg kurasakan saat ini...

.........................................................................................................................................................................

Jika awak cari wanita yg cantik... bukan sy org nye..
Jika awak cari wanita yg kaya... bukan sy org nye..
Jika awak cari wanita yg pandai brgaya... bukan sy org nye..
Jika awak cari wanita yg bijak... bukan sy org nye..

Jika awak cari wanita yg ingin awak pimpin... awak boleh cari sy.. !
sy akan ada untuk awk jika awk ingin memimpin sy ke jalan ALLAH S.W.T .. ^^"
~InsyaAllah~

No comments:

Post a Comment