Monday, January 24, 2011

~LeLaKi iDaMaN WaNiTa~


Antra cptaan tragung ALLAH adlh wnita,dr wnitalah lhirnya sorg rasul,dr wnitalh lhirnya sorg pjuang agme..btpa indahnya ciptaan DIA yg maha Agung,n brtmbh indah jika wnita i2 solehah lagi bertaqwa..seindah2 hiasan duniawi..zaujah idaman tiap mslmin..brsme dlm prjuangn ini..
smoga,msjd yg bakal kte smua bina nnti,bnr2 kdengaran laungn azannya,n hdir ma'mum2 yg soleh,solehan,lagi bertaqwa,berbaris dblkng kte para muslmin,yg mn,kte sbgai imamnya...

hayati kata2 dr sorg hamba ALLAH ni.. :
"Aku inginkn sorg zaujah,buat diriku,yg mana,bukan skdr zaujah ku,tp,sbgai pakaiaku,pakaian yg tiada koyaknya,tiada kotornya..
Aku inginkn sorg zaujah,yg mn,cintaku pdnya,hnya krn cintaku pd ALLAH,kasihku pdnya,hnya krn kasihku pd ALLAH,begitu juga dgn dia..makin dekat aku denganny,mkin dkt aku dgn ALLAH,smoga,cinta n kasihku pdnya,menambahkan lagi cinta n kasihku pd ALLAH..
Impianku,aku nk brsma ngn zaujah ku nti,brjuang djln ALLAH,aku inginkn dia tmaniku dlm tiap liku2 hdup ni,aku mngimpikan dakrt kelak,masih dpt aku kkalkn rse cintaku pd zaujahku,dhdpan ALLAH,n,aku inginkan cinta i2,hdir brsme2 cinta pd ALLAH,aku inginkan,rindu i2 hdir,brsme2 rndu pd ALLAH..krn,tiada yg lbh indh bg diriku,slain sorg isteri yg solehah,lagi bertaqwa..yg brsme dgn ku,mnuju ALLAH,yg brsme dgn ku,mncri chye i2..aku inginkn zaujah ku nnt,bkn hnya sygkn aku utk hidup krn ALLAH,bahkan,die jgk mngimpikan aku mati krn ALLAH,sntiasa mndoakn matiku krn Islam,krn,tiada yg trindh mnjadi muslim,slain mati krn ALLAH..n xknku hentikn prjuangn ini,slagi dua kaki ini,tidak menjejak pntu syurga.."

jadi shbt2,apakah mslmn@mslmh pilihan hati shbt skalian,tp,plihlah bkn krn hatimu shj shbtku,tp,krn agmemu..ykinilah,tiada sbaik2 insan,slain insan yg bnr2 brtaqwa pd ALLAH,yg mnyintai dirimu shbt2 ku,krn Islam,krn,ktahuilah,jka tkdir,suatu hari kelak,dia jemu pdmu,dia ttp tdk akan mengsia-siakanmu,xkan mnganiayaimu,krn,agmenya mnghalangnya dr brbuat yg dmikian..ssnguhnya,Rasulullah tlh berikan kita,sbaik2 ptunjuk dlm mmilih mslmn@mslmh idaman..

....wallahua'lam....

No comments:

Post a Comment